dinsdag 20 april 2010

Even een moment voor thee




Wat een zware dag.

Naar de media-parade geweest bij de uitgeverij Sanoma. Half 8 uit bed om de overgebleven pannekoeken van gisteren op te eten. Had geen tijd om me representatief aan te kleden, maar was te moe om me daaraan te ergeren. Met halfopen ogen de trein in. charming.

Sanoma zag er groots uit van binnen. De wc vinden was nog wel een avontuur. Samen met wat klasgenoten heb ik aan de zuurstof gezeten. (Huh, denk je.) Ja, zaten we daar met die buisjes in je neusgaten. De lekkerste geur vond ik toch wel ''Sex on the beach". Alsof je een cocktailtje aan de bar dronk.

Daarna een make-over bij de kale heren van Loreal. Na alle trauma's die ik over heb gehouden aan de verjaardagpartijtjes waar werd gesminkt, was dit niet eens zo eng. De naturel-look is redelijk naturel gebleven.

Over de 1e workshop heb ik eigenlijk niets te zeggen, die is gewoon niet interresant genoeg om nu over te beginnen. De sexquize daarentegen was erg leuk gedaan. De meest bizarre weetjes kwamen op tafel. Wist je bijvoorbeeld dat een blauwe vinvis 20 liter sperma naar buiten laat tijdens de kwak. LOL.

Nu dus even bijkomen met een warme kop thee en een boek.

2 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En een leuk plaatje van de zuurstofbar van Idealize/Terremark op http://www.sanoma-uitgevers.nl/data/uploads/gallery/22_fk_O5T4844.jpg

    BeantwoordenVerwijderen